No tak to teda potěš koště. Malování docela dost používam jako doplněk ke klasickýmu foto editoru, na skládání primitivních koláží, vkládání textu a podobně a pokud z malování udělaj metro aplikaci, tak mě fakt hodně naštvou. Doufam že to klasický malování někdo ňák vytáhne z OS a zachová. Ale když zrušili nromální kalkulačku tak jsem si taky myslel že bude stačit si vytáhnotu z Win 7 soubor calc.exe a ono ne, nefunguje to. Ať si klidně hrajou s ňákym 3Dčkem, ale proč na to neudělaj doplňkovou aplikaci zvlášť? Proč chtěj ničit klasický malování?
Odpovědět2 1
Protože "klasických malování" jsou mraky. Všichni, co znám, klasické malování nahradili free verzí Zoneru, nebo Paint.NET
Stejně tak kalkulačka, free kakulaček je všude dost. Stačí si kliknout na ikonku storu a vybrat si.
Odpovědět0 0
Já se ale nebavim o metro aplikacích, já chci klasický desktopový aplikace. Navíc si nechci zakládat MS Account, Vubec nemam zájem o ten jejich ekosystém. A navíc ty "moderní" aplikace startujou pomalejc než klasický desktopový. Ještě ta stupidní animace třeba při spuštění kalkulačky, jak se jakoby plynule zobrazuje, to mě tak neskutečně vytáčí. Naštěstí někdo udělal uplnou kopii kalkulačky z Win 7 pro Win 10. Předpokládam že někdo to samý udělá i s malovánim, takže se toho až tak nebojim. A metrojdní aplikace na desktopu fakt nehodlam používat.
Odpovědět1 1
Preco sa radsej nevykasles na cele ich slavne W10???
To tak tuzis hrat tej 1,025 hry pod DX12?
Ale inak suhlas - uz pokurvili paint a pod na `ribbon` (nastastie sa dal pretiahnut z visty klasicky)...
Dnes je nejak silna moda u SW velikanov poriadne dokurvit ci rovno zrusit overene klasiky (proti voli mnohych pouzivatelov - nie kvoli nezaujmu) --> najnovsie napr. google rusi panoramio bez akejkolvek realnej alternativy :o(((
(a u online SW nie je moznost skreckovat starsiu verziu)
Odpovědět0 0
No jo, ale bez DX12 už bude dost problém v novějších hrách. Třeba v Doomovi by pak nefungoval Vulcan a tak a to zvyšuje FPS tak o 60%.
Odpovědět0 0
Nuz tak potom trp :o)
Ked potrebujes mat milion FPS... Ja mam obycajnu graficku, hram velmi malo a ked uz, tak tam napumpujem take rozlisenie a detaily, ze relativne silna i5 4ghz este oddychuje.
Takze nejake DX12 mam uprimne u prdele a s tym aj cele W10 aj s fasistami z MS a odpada mi tak kopec trapenia a problemov :o)))))
Odpovědět0 0
Pokud nehraješ hry, tak ti to může bejt u prdele, já hry hraju, takže potřebuju Win 10. Sice většina her jedu furt v DX9, ale těch pár her z posledního roku už DX12 podporujou. Doom je ale jediná hra kde to fakt něco přináší (jenom na AMD grafikách). A rozdíl v mulťáku mezi 40 a 60 FPS je fakt dost podstatnej. ;-)
Odpovědět0 0
Vsak hovorim, ked ti rozdiel 40 ci 60 FPS v jednej hre za to stoji, tak trp s W10.... ;o)
Osobne by som si teda radsej upgradol CPU aj kebyze mi zily trha tych mozno 20 FPS navyse, ako si nicit nervy s odpornym W10 (a to CPU pritom mozem vyuzit takmer vsade a nie len v nejakej hre)
Odpovědět0 0
Co to furt plácáš o CPU? CPU výkon ve hrách nijak neovlivňuje v dnešní době, moje 4 roky stará i5 s 3,8 GHz neni vubec žádná brzda ve hrách.
Odpovědět0 0
Vyhoda DX12 je znizeny CPU overhead - nejake ine napr. vizualne vyhody nestoja (zatial) ani za rec.
Odpovědět1 0
Všechny kalkulačky na storu mají minimálně ten problém, že se dlouho spouští, 1-2 vteřiny na rychlém počítači je pro aplikaci tohoto typu naprosto neadekvátní. Zatím používám cracklou verzi staré kalkulačky a doufám, že není nějak výrazně zavirovaná.
Odpovědět0 0
Přesně tak. Jsem zvyklej napsat calc, enter a hned začít počítat co chci. U tý "moderní" kalkulačky musim počkat než naskoči a než se naainumuje (zobrazuje se postupně a ten efekt nejde vypnout), takže je to prostě hroznej opruz. A jak často člověk použije na PC kalkulačku? No skoro neustále.
Odpovědět0 0